Genieten in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Arno Kooij - WaarBenJij.nu Genieten in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Arno Kooij - WaarBenJij.nu

Genieten in Sevilla

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Arno

15 Juni 2015 | Spanje, Sevilla

Geen lang verslag omdat we niet gefietst hebben, toch een kleine sfeerimpressie van één van de mooiste steden van Spanje. Na een goede en langere nachtrust vlakbij het hotel op een pleintje ontbijtje genomen, heerlijk in het zonnetje omdat de temperatuur op dit moment een stuk lager ligt dan normaal. Daarna heeft Jan zijn fiets achter de piano in de lobby van het hotel weggehaald - blijkbaar is dit de enige veilige plek in het hotel - en weggebracht naar de fietsenmaker die gelukkig op korte afstand zat. Arno ondertussen lekker genieten met de benen omhoog - ja ja, we worden al echte wielrenners - van een extra café con leche.
Daarna de stad Sevilla in, geen onbekend terrein voor ons maar het blijft genieten van de prachtige gebouwen, de mensen en de sfeer. De leuke plekken nog eens opgezocht - de oude wijk Santa Cruz is een echte aanrader - en regelmatig poolshoogte genomen van het culinaire niveau van de stad. Daarna siësta omdat we de komende twee dagen nog wel wat voor onze kiezen krijgen, morgen naar Ronda waarbij we stijgen van zeeniveau naar 750 m. Afgesloten met een paar hapjes in een tapasbar die Arno al eerder had bezocht. Geen slechte keus! Geniet verder van de foto's en morgen hopelijk goede berichten vanuit Ronda.

• 15 Juni 2015 - 23:52

Ben:

Wat leuk, ondanks rustdag, toch een verslag! Mooie foto's. Nogmaals veel succes morgen met jullie rit naar Ronda.

• 16 Juni 2015 - 09:28

Cor:

Heel veel succes met de laatste ritten naat Malaga. Welke Spanjool steelt er een fiets zonder spaken?