Een actieve rust(ige) dag.. - Reisverslag uit Augsburg, Duitsland van Arno Kooij - WaarBenJij.nu Een actieve rust(ige) dag.. - Reisverslag uit Augsburg, Duitsland van Arno Kooij - WaarBenJij.nu

Een actieve rust(ige) dag..

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

15 Juni 2018 | Duitsland, Augsburg

Vandaag wilde wij, na de zware dagen van gisteren, een relatief rustige dag. Nu het lichaam vermoeid raakt, de benen pijn gaan doen en de billen de eerste gevoelige plekken gaan ontstaan, even een dag waarin het lichaam kan herstellen. Daarom een ‘korte’ etappe van 110 kilometer naar Augsberg. Er valt niet zoveel te vertellen over vandaag. We hebben veel kunnen rijden op of naast de 80-km wegen op een goed geasfalteerde wegdek. En dan maak je meters. Er waren wel wat klimmetjes, maar op zich gingen die prima. Het was goed weer, zon met lichte bewolking en een prima wind.

Eind van de middag bij aankomst in Augsburg even langs de fietsenmaker gegaan om preventief de spaken te laten controleren. Hij had weinig tijd, maar de snelle conclusie van de fietsenmaker was dat het wel nodig is om de spaken handmatig goed te zetten. Dus morgen eerst naar de fietsenmaker en dan of een rustsdag, of alsnog de fiets op.

Augsburg ziet er uit als een leuke stad. Veel gezelligheid. We hebben eerst een biertje-wijntje gedronken en daarna op een terras Spanje - Portugal gekeken onder het genot van een pizza en een Montepulciano.

• 15 Juni 2018 - 21:52

Ben:

Vandaag 110 km gefietst en 'rustig' aan gedaan, ik zeg goed gedaan! Slaap lekker en succes morgen bij de fietsenmaker.

• 16 Juni 2018 - 08:07

Peter:

Na 110 km ga ik meestal 2 weken in een zuurstoftent.....

• 17 Juni 2018 - 12:27

Nicolette:

Heren, alsof jullie in je dagelijkse werk niet genoeg uitdagingen hebben.. dapper en een beetje gek. Veel succes!!!!!