De kop is eraf (althans voor Jan) - Reisverslag uit Sterksel, Nederland van Arno Kooij - WaarBenJij.nu De kop is eraf (althans voor Jan) - Reisverslag uit Sterksel, Nederland van Arno Kooij - WaarBenJij.nu

De kop is eraf (althans voor Jan)

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Arno

25 Juni 2023 | Nederland, Sterksel

Arno en ik zouden deze tocht al eerder doen maar door Corona etc. lukte het pas dit jaar. Ook de start is deze keer anders. De vorige tochten naar Malaga en Rome hebben we van het begin tot het einde samen gedaan maar omdat Arno nog tot en met zaterdagochtend overleggen had bij de Wereld Douane Organisatie ben ik vanochtend alleen uit Barneveld vertrokken en komt Arno morgen deels met de trein naar Zuid-Limburg waar we elkaar treffen en van waaruit we maandag dan echt starten met de Veloroute du soleil. Voor mij was het vandaag toch een stevig stukje fietsen, ruim 130 kilometer met een temperatuur van rond de 30 graden en met wat wind tegen. Wel een mooie tocht met een koffiestop in Nijmegen en verder veel afwisseling in de route. In Deurne nog een mooie fles wijn gekocht voor Eric (oud collega directeur bij de Douane) en Brigitte Maas in Sterksel, mijn eerste pleisterplaats. Tegen 16.30 uur werd ik daar gastvrij ontvangen in hun prachtige woning op een werkelijk idyllisch plekje. Uitgebreid bijgepraat over allerlei zaken, Douane natuurlijk maar ook over de (klein)kinderen. Voor onze op 31 mei jl. geboren kleindochter Isa kreeg ik van Brigitte nog een alleraardigst cadeautje. Dat zal echter pas via Nice in Winterswijk belanden. Daarna genoten van een heerlijk aspergemenu met een lekkere wijn en op het balkon de nacht zien neerdalen over het Brabantse land.

• 25 Juni 2023 - 01:08

Arie :

Hé Jan (en Arno),

Wat leuk om jullie reis weer op deze manier te volgen.

Succes en tot in Nijmegen.

mvg Arie

• 25 Juni 2023 - 07:50

Rob Tieman:

Een flinke tocht in je eentje.

Konden jullie niet een dag later vertrekken?

• 25 Juni 2023 - 08:51

Ben:

Goedemorgen mannen, wat geweldig dat jullie weer op pad zijn! Hele goede en mooie reis gewenst. Wat leuk om jullie weer te kunnen volgen. Succes en veel plezier.

• 25 Juni 2023 - 10:30

Cor Willemse :

Goed begin is het halve werk. Succes de komende tijd.

• 25 Juni 2023 - 11:05

Jos En Henk Jan Kamphuis:

Heel veel plezier en veilige kilometers samen! Houd het hoofd koel[e-1f605]

• 25 Juni 2023 - 12:04

Jan Meijboom :

Goedemorgen Jan en Arno, goed bezig alweer hoor. Veel succes en goede reis gewenst. Erg leuk om jullie weer te volgen. Groeten

• 25 Juni 2023 - 15:41

Rob Vd Zwaan:

Goed bezig jongens. En dat in deze hitte. Respect. Leuk om jullie op deze manier te volgen.

• 25 Juni 2023 - 16:01

CARIN :

Stoer hoor Jan om het weer te ondernemen, en Arno ook natuurlijk ( maar die is nog jong [e-1f92a]). Mooie tocht samen. Veel plezier

• 25 Juni 2023 - 16:12

Edwin:

Heel veel succes en plezier samen! En leuk dat je bij Eric en Brigitte op bezoek bent geweest, mooie plek, samen sterke Douane verhalen [e-1f609]! Geniet ervan [e-1f44a]

• 25 Juni 2023 - 18:18

Nicolette :

Ik ben fan en ga jullie volgen! Veel succes, veel plezier en geen blessures toegewenst!

• 25 Juni 2023 - 20:22

Herman-Derk :

Succes met jullie toch. Leuk om jullie verslagen te lezen.

• 25 Juni 2023 - 20:38

Robin Burgering :

Geniet samen mannen. Jullie doen daadwerkelijk waar ik tot nu toe alleen nog maar van droom. Tikkie jaloers.

Heb het goed samen. [e-1f91f]