Een ‘korte’ dag en een vrije middag in Nancy - Reisverslag uit Nancy, Frankrijk van Arno Kooij - WaarBenJij.nu Een ‘korte’ dag en een vrije middag in Nancy - Reisverslag uit Nancy, Frankrijk van Arno Kooij - WaarBenJij.nu

Een ‘korte’ dag en een vrije middag in Nancy

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

28 Juni 2023 | Frankrijk, Nancy

Vandaag een relatief korte etappe (103 km). We hadden daardoor de tijd om vanmiddag Nancy te bezoeken. Wat een prachtige stad. Lekker een wijntje gedronken en wat gegeten in de levendige centrum. En om de was te doen.. even een handwasje. Morgen op de fiets kan het drogen. En om de benen even rust te geven, die gaan we toch voelen.

De route? Veel door het bos en langs de Moezel; op toch vaak minder goed onderhouden wegen. En heerlijk geluncht op een pleintje in Pônt-a-Mousson. Het werd wel fors warmer vanmiddag. Verder niet veel bijzonderheden te melden.

We hebben besloten dat we de komende dagen toch wat meer kilometers gaan maken, om zo ook in Lyon, waar wij bij vrienden van Jan en Wilma zullen verblijven, een vrije middag te hebben. Morgen is de planning te rijden naar net boven Port-sur-Saône. Morgen lijkt ook een warme dag te worden; de verwachting dat het zo’n 28 graden gaat worden.

• 28 Juni 2023 - 22:25

Arie Jager:

Leuk al jullie belevenissen zo mee te lezen. Mooi dat alles goed gaat en jullie het sportieve afwisselen met het leuke en lekkere!!

succes verder mannen!

• 28 Juni 2023 - 23:03

Any:

Mooie plaatsen ook; je ziet het al vanaf de snelweg route du soleil dat van alles wordt gemist.

• 29 Juni 2023 - 11:15

Peter:

Mooie plekjes waar jullie zitten mannen! Succes met de langere routes!! Leuke foto’s trouwens

• 29 Juni 2023 - 15:46

Miranda :

Mooie foto’s! Het plein is ook schitterend!

succes en geniet!!!!!

• 29 Juni 2023 - 21:00

Peter Van Buijtenen :

Goed bezig mannen! Leuk om jullie belevenissen mee te lezen. Succes morgen [e-1f4aa]

• 29 Juni 2023 - 21:00

Peter Van Buijtenen :